torstai 19. tammikuuta 2012

Lisää mielenrauhaa, kiitos.

Minä olen aloittanut joogan, vaatimattomasti parin vuoden suunnittelu/aikomis-jakson jälkeen!
Opettajani on joogahuoneen ihana Liisa Tufner. (vai oliko se kahdellä f:llä...?)
Neljän kerran jälkeen voin sanoa olevani jo koukussa ihanaan ääneensä, ja lämpimään otteeseen.
Lempeällä äänellään hän saa kaiken siksi hetkeksi mielestäni pois.
Lähtiessäni tunnilta jalka on kevyt ja mieli niin virkistinyt ja avoin!
Olen todella innoissani näistä omien hetkien päivistä. Lämmin suositus!

4 kommenttia:

  1. Kokeilin joogaa joskus pari vuotta sitten. Ja kyllä se auttoi! Minulla selkäkipuisella ylävartalo tuntui leijuvan ja hengitys kulki paremmin koko illan. Pitäisi aloittaa uudelleen. Ehkä viimeistään joskus tulevaisuudessa sitten raskausjoogaa.. :) Mutta on siis tosi kiva että olet löytänyt semmoisen jutun mistä saa iloa!

    VastaaPoista
  2. Jooga on ihanaa. Harmi, etten ole pystynyt/ehtinyt sitä muutamaan vuoteen harrastamaan.
    Tuo kudottu tilkkupeitto on ihana. Tuollainen sopisi mun sohvan päälle kuin nappi silmään. Mutta itse en ole käsityöihmisiä :(

    VastaaPoista
  3. Minä käyn nyt mammajoogassa, eli joogassa vauvan kanssa. Olen kyllä myös ihastunut kyseiseen lajiin.

    VastaaPoista
  4. Joogalla on kumma tapa viedä mukanaan ;) Itse harrastanu sitä reilun vuoden, ja harva asia voittaa sitä tunnetta, kun saa päästää kaikesta irti. Joten eiku peukut tulevillekki joogahetkille =)

    VastaaPoista